Planowanie i organizacja czasu pracy

Planowanie i organizacja czasu pracy

Każdy skuteczny menadżer rozumie, że poświęcając 10 minut na planowanie zyskuje co najmniej godzinę czasu pracy. Planowanie i organizacja pracy to jedno z najbardziej kluczowych zagadnień, które bezpośrednio wpływa na jakość pracy, efektywność oraz stopień realizacji celów. Ten niezwykle istotny aspekt pracy menedżera ma ogromny wpływ na sukces firmy na rynku.

Więcej szczegółów

Wyprzedaż Wyprzedaż!
170,00 zł brutto

DSD/ML/6

Zachęcamy do skorzystania z modułu dotyczącego szczegółowych zagadnień Planowania i organizacji czasu pracy:

  • rozszyfrowanie skrótu SMART oraz zastosowanie w praktyce
  • jak wyznaczać cele i określać priorytety
  • narzędzia planowania i organizacji czasu – metod GTD
  • efektywne prowadzenie spotkań
  • czym są i jak wyznaczać cele motywujące

Moduł poświęcony tym zagadnieniom jest opracowany przez ekspertów-praktyków i zapewnia poznanie wszystkich kluczowych zagadnień z tego obszaru. Dzięki jasnej strukturze, istotnym tematom i zrozumiałym przekazie gwarantuje zrozumienie i przećwiczenie wszystkich ważnych kwestii. W sumie obejmuje trzy lekcje tematyczne, łączny czas trwania modułu to 3 godziny szkoleniowe.

Autorzy szkolenia:

Justyna Matras Batorek

Marcin Supranowicz

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x