( ! ) Notice: Constant _PS_DEBUG_SQL_ already defined in /var/www/elearningowo.pl/config/config.inc.php on line 8
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0016403896{main}( )../product.php:0
20.0019431360include( '/var/www/elearningowo.pl/config/config.inc.php' )../product.php:2
30.0019432040define ( )../config.inc.php:8

( ! ) Notice: Undefined variable: addstuff_code in /var/www/elearningowo.pl/modules/addstuff/addstuff.php on line 147
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0016403896{main}( )../product.php:0
20.05574454440include_once( '/var/www/elearningowo.pl/header.php' )../product.php:100
30.05674661528Module::hookExec( )../header.php:14
40.10706254416call_user_func:{/var/www/elearningowo.pl/classes/Module.php:419} ( )../Module.php:419
50.10706254480AddStuff->hookLeftColumn( )../Module.php:419
60.10706254696AddStuff->hookRightColumn( )../addstuff.php:160
Z Menedżera na Lidera

Z Menedżera na Lidera

Z Menedżera na Lidera

Szkolenie „Z Menadżera na Lidera” to produkt dedykowany osobom otwartym na wiedzę i świadomym, jak wielkie znaczenie dla wyników w biznesie mają odpowiednie kwalifikacje i kompetencje. Stworzone przez zespół profesjonalistów porusza zagadnienia kluczowe dla osiągnięcia pozycji naturalnego lidera i profesjonalnego menedżera – a przez to do pomnożenia zysków firmy. Gwarantuje poznanie wszystkich niezbędnych tematów z obszaru zarządzania zespołem oraz rozwoju osobistego menadżera, co z kolei ma wpływ na wyniki pracy.

Więcej szczegółów


1 200,00 zł brutto

DSD/ML

Istotną zaletą jest forma szkolenia – jest to kurs e-learnigowy podzielony na moduły tematyczne. Innowacyjna metoda szkoleń e-learningowych zapewnia komfort oraz elastyczność w zakresie czasu oraz miejsca odbywania kursu. Nie bez znaczenia jest również jego formuła - swobodna, łatwa w odbiorze, maksymalizuje efektywność nauki. Całość kursu obejmuje dziesięć obszarów tematycznych z podziałem na lekcje. Orientacyjny czas trwania kursu to w sumie 24 godziny szkoleniowe. Poniżej przedstawiamy merytoryczną strukturę kursu :


1.      Budowanie Zespołu 

2.      Delegowanie

3.      Kontrola i ocena pracy

4.      Lider rozwoju osobistego

5.      Motywowanie

6.      Planowanie i organizacja czasu pracy

7.      Rekrutacja i selekcja

8.      Rozwiązywanie problemów

9.      Zarządzanie stresem 

10.  Zarządzanie konfliktami

 

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x