Budowanie zespołu dla pracowników biurowych

Budowanie zespołu dla pracowników biurowych

Kwestia budowania zespołu to fundament dalszej pracy, która powinna być efektywna i satysfakcjonująca. Stworzenie zgranego zespołu z najbliższymi współpracownikami to klucz do sukcesu. Pracownik biurowy, który jest świadomy jak wiele zależy od prawidłowego funkcjonowania w zespole nie szczędzi czasu ani wysiłku na to zadanie, które później będzie długo procentować.

Więcej szczegółów


100,00 zł brutto

DSD/PB/1

Najważniejsze tematy w module Budowanie zespołu dla pracowników biurowych to:

  • definicja grupy i zespołu w aspekcie pracy zespołowej
  • koncepcje ról grupowych: jak je rozpoznać, czy ważna jest ich różnorodność, jaka jest moja rola w zespole
  • typy zachowań w zespole – rozpoznawanie zachowań funkcjonalnych i dysfunkcjonalnych
  • konflikt: definicja, zarządzanie konfliktem, jego pozytywne i negatywne konsekwencje dla pracy w zespole

Moduł obejmuje pretest oraz trzy lekcje – w sumie 2 godzin szkoleniowych. Kurs ten jest dobrą inwestycją dla wszystkich osób, które pracują w zespole, lub będą miały za zadanie zbudować zespół.

 

Autorzy szkolen: Iwona Kirstein, Kinga Bernacka, Aleksandra Mykowska

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x