Etykieta w biznesie

Etykieta w biznesie

Odpowiednie zachowanie w różnych sytuacjach biznesowych jest istotnym elementem każdego dnia pracy. Często pozornie błahe kwestie mogą stanowić o powodzeniu lub porażce ważnych negocjacji czy dalszej współpracy z naszymi partnerami. Spotkania, które są „chlebem powszednim” każdego, kto pracuje z ludźmi, rozmowy z kontrahentami, kontakty z klientami to sytuacje gdzie pracownik reprezentuje firmę. Jego kultura osobista, sposób zachowania, wygląd jest wizytówką.

Więcej szczegółów


90,00 zł brutto

DSD/PB/2

W module Etykieta w biznesie zostały szczegółowo omówione następujące zagadnienia:

  • odpowiednie dobieranie ubioru – jak powstaje elegancja
  • sposoby odbierania telefonu
  • powitanie gości, podawanie napoi, prowadzenie spotkania
  • sadzanie gości w samochodzie
  • zakup odpowiedniego prezentu.

Wszystkie te kwestie bywają newralgicznymi punktami w kontaktach z partnerami w biznesie. Dlatego wszystkim, którzy chcą mieć pewność właściwego zachowania polecamy moduł p.t.: „Etykieta w biznesie”.To dobra inwestycja w wizerunek swój i firmy.

 

Autor szkolenia: Izabela Krzyszycha

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x