Obsługa klienta - podstawowa

Obsługa klienta - podstawowa

Profesjonalna obsługa klienta to sedno działań nastawionych na sukces na rynku. Co raz częściej klienci bardziej cenią sobie sposób, w jaki zostali obsłużeni niż jaka była cena usługi. Rosną wymagania rynku i warto wiedzieć, jakie metody i narzędzia są stosowane we współczesnym biznesie.

Więcej szczegółów


200,00 zł brutto

DSD/PB/5

W module poświęconym Obsłudze klienta zawarliśmy wszystko co najważniejsze, by profesjonalnie działać:

  • Jak rozpoznać potrzeby klienta i jak je zaspokoić
  • Od czego zależy satysfakcja klienta i jak na nią wpływać
  • Jakie są reguły dobrej relacji z klientem
  • Typologie Extended DISC - jakie są typy klientów i jak je rozpoznawać
  • Dostosowanie sposobu obsługi do klienta: jak to zrobić i jakie są z tego korzyści
  • Trudne rozmowy z klientami: skargi, reklamacje, problematyczne rozmowy.

Kurs na temat obsługi klienta jest jednym z najszerszych i najbardziej kompleksowo opracowanych modułów tematycznych. Tematyka sprawia, że jest to jedno z najważniejszych szkoleń, które każdy powinien przejść w swojej karierze. Skorzystaj i Ty, aby pomnożyć korzyści i pracować efektywniej.

Możesz dodatkowo wzbogacić swoją wiedzę związaną z obsługą klienta korzystając z wersji rozszerzonej kursu.

 

Autorzy szkolenia: Aleksandra Mykowska, Justyna Batorek Matras, Urszula Młodnicka Kornaś

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x