Organizacja biura

Organizacja biura

Właściwe funkcjonowanie pracowników w biurze, które jest ich codziennym miejscem pracy wydaje się oczywiste. Tymczasem problem jest złożony i wiele czynników może to utrudniać. Warto zrozumieć, jakie elementy mają wpływ na optymalną pracę i prawidłowe wykonywanie obowiązków, by uniknąć błędów, które mogą powodować niezadowolenie personelu i stratę dla firmy.

Więcej szczegółów


170,00 zł brutto

DSD/PB/6

Polecamy moduł poświęcony Organizacji biura, w którego zakres wchodzą następujące zagadnienia:

  • Specyfika pracy w różnych branżach
  • Jak poznać zadania względem przełożonego, związane z kontaktami i przepływem informacji
  • Jakie są kompetencje i obowiązki pracownika biurowego
  • Dokumentacja – jak się z nią obchodzić i pracować efektywnie
  • Organizacja imprezy
  • Budżet, faktury, rachunek i nota korygująca
  • BHP w biurze – to nie tylko krzesło i postawa

Ten kompleksowy moduł obejmujący pretest, trzy lekcje tematyczne oraz test końcowy to produkt stworzony z myślą o wszystkich, którzy chcą pracować komfortowo i efektywnie.

 

Autorzy szkolenia: Izabela Krzyszycha, Aleksandra Mykowska

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x