( ! ) Notice: Constant _PS_DEBUG_SQL_ already defined in /var/www/elearningowo.pl/config/config.inc.php on line 8
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0028403992{main}( )../product.php:0
20.0032431456include( '/var/www/elearningowo.pl/config/config.inc.php' )../product.php:2
30.0033432136define ( )../config.inc.php:8

( ! ) Notice: Undefined variable: addstuff_code in /var/www/elearningowo.pl/modules/addstuff/addstuff.php on line 147
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0028403992{main}( )../product.php:0
20.08094454256include_once( '/var/www/elearningowo.pl/header.php' )../product.php:100
30.08284661280Module::hookExec( )../header.php:14
40.17096253400call_user_func:{/var/www/elearningowo.pl/classes/Module.php:419} ( )../Module.php:419
50.17096253464AddStuff->hookLeftColumn( )../Module.php:419
60.17096253680AddStuff->hookRightColumn( )../addstuff.php:160
Obsługa klienta - rozszerzona - eLearningowo.pl

Obsługa klienta - rozszerzona

Obsługa klienta - rozszerzona

Profesjonalna obsługa klienta to sedno działań nastawionych na sukces na rynku. Co raz częściej klienci bardziej cenią sobie sposób, w jaki zostali obsłużeni niż jaka była cena usługi. Rosną wymagania rynku i warto wiedzieć, jakie metody i narzędzia są stosowane we współczesnym biznesie

Więcej szczegółów


350,00 zł brutto

DSD/PB/9

W module poświęconym Obsłudze klienta zawarliśmy wszystko co najważniejsze, by profesjonalnie działać:

  • Jak rozpoznać potrzeby klienta i jak je zaspokoić
  • Od czego zależy satysfakcja klienta i jak na nią wpływać
  • Jakie są reguły dobrej relacji z klientem
  • Typologie Extended DISC - jakie są typy klientów i jak je rozpoznawać
  • Dostosowanie sposobu obsługi do klienta: jak to zrobić i jakie są z tego korzyści
  • Trudne rozmowy z klientami: skargi, reklamacje, problematyczne rozmowy.

Autorzy szkolenia: Aleksandra Mykowska, Justyna Batorek Matras, Urszula Młodnicka Kornaś, Izabela Krzyszycha


Kurs na temat obsługi klienta jest jednym z najszerszych i najbardziej kompleksowo opracowanych modułów tematycznych. Tematyka sprawia, że jest to jedno z najważniejszych szkoleń, które każdy powinien przejść w swojej karierze. Skorzystaj i Ty, aby pomnożyć korzyści i pracować efektywniej.

Wersja rozszerzona została wzbogacona o następujące moduły:

Komunikacja

Etykieta w biznesie

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

jest pusty
x